به نام آرام بخش دلها

حرفهایی برای نگفتن...حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند وسرمایه هرکس،حرفهایی است که برای نگفتن دارد...

به نام آرام بخش دلها

حرفهایی برای نگفتن...حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند وسرمایه هرکس،حرفهایی است که برای نگفتن دارد...

گزافه گویی

در دلم چقدر آتش فشان است و دریغ از یک آتش نشان!

****
نانوایان هم جوش شیرین می زنند ، ... بیچاره فرهاد !

****
گفتم که دلم هست به پیش تو گرو
دل باز ده ، آغاز مکن قصه ی نو 
افشاند هزار دل ز هر حلقه ی زلف
گفتا که دلت بجوی و بردار و برو

****
این همه مشتری و گرمی بازار نداشت
یوسفی بود ولی هیچ خریدار نداشت
اول آنکس که خریدار شدش من بودم
باعث گرمی بازار شدش من بودم
عشق من شد سبب خوبی و رعنایی او
داد رسوایی من شهرت زیبایی او

****
عشق تو آن دوردست ها 
          
بر نخیل
و دست خیال ما کوتاه

****

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 10:12 http://40years.blogsky.com

انشالله عقده ی دل باز شه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد